Cum pot sa imi cresc vanzarile?

 
   
Alegeti clientii potriviti pentru produsele pe care incercati sa le promovati

Produsele noastre sunt de calitate si la preturi relativ mici. Sunt adresate in principal persoanelor cu venituri medii ce doresc o oferta buna pentru suma de bani cheltuita. Este putin probabil ca o persoana ce foloseste produse cosmetice scumpe sa cumpere din produsele noastre. Nu va pierdeti timpul si energia incercand sa vindeti acestor persoane. Rezultate excelente au obtinut reprezentantii nostri ce si-au dezvoltat reteaua de clienti si reprezentanti la sate, comune si orase mici.

   Intelegeti nevoile clientului
Sa presupunem ca incercati sa vindeti un parfum doamnei Popescu. Cel mai bine e intai sa discutati cu clienta pentru a intelege ce anume isi doreste, de ce produs are nevoie:
Dvs: Ce parfum folositi?
D-na Popescu: Folosesc parfumul X.
Dvs: Ce anume va place la el?
D-na Popescu: Imi place ca e fresh si ca persista 8 ore.
Dvs: Si cat platiti pentru el?
D-na Popescu: 40 de lei pentru 50 de mililitri
Dvs: Ati fi interesata sa vedeti mai multe parfumuri fresh, la un pret de 2 ori mai mic decat parfumul X si care persista pana la 12 ore?
D-na Popescu: Da, da-mi te rog sa testez…

   Cunoasteti cat mai bine produsele
Studiati cu atentie catalogul Metropolitan si paginile cu informatii despre produse. Va trebui sa explicati clientilor ce e special la fiecare produs si de ce acesta e potrivit nevoilor lui. Spre exemplu vindem vopseaua de par Prestige, care poate costa mai mult decat unele vopsele de par pe care clientul le poate gasi in supermarket. Totusi explicand faptul ca colorantul (i) contine ingrediente naturale ce intaresc firul de par si (ii) dau un aspect de par proaspat vopsit pentru un timp indelungat, ii aratati clientei de ce face o alegere buna cu acest produs. Bazat pe recomandarea dumneavoastra clienta va fi tentata sa cumpere si incerce produsul.

   Asigurati-va ca promovati produsele in toate locurile potrivite
In plus fata de vanzarea catre prieteni, rude si colegi puteti obtine extra-vanzari:
1. Recrutati persoane care deja se ocupa cu vanzari directe, care au lucrat in companii de multilevel marketing, sau care lucreaza in comunitati cu multi angajati (fabrici, uzine, spitale etc.)
2. Creati legaturi si prezentati oportunitatea de castig in locuri in care exista mai multe persoane care ar putea fi interesate (scoli, institutii, companii in care sunt angajate predominant femei, coafor, saloane cosmetice, etc.)
3. Prezentati oferta noastra persoanelor de la sate sau din orase mici.

   Aveti la dumneavoastra catalogul Metropolitan
Catalogul e magazinul dumneavoastra, e ideal sa il aveti cu dumneavoastra si sa il puteti arata cat mai multor clienti.

   Fiti la curent cu noutatile
Periodic sunt introduse produse noi si promotii. Acestea sunt motive foarte potrivite pentru a contacta din nou clientii dumneavoastra si a culege noi comenzi.

   Recrutati oameni noi si largiti cat mai mult reteaua
Toti avem timp si resurse limitate. Cel mai bun lucru legat de recrutare este ca veti putea realiza vanzari catre clienti noi, ce sunt in afara cercului dumneavoastra de prieteni si cunoscuti, clienti la care altfel nu ati avea acces. Prin recrutare castigati prin bonusul pe care il realizati din vanzarile reprezentantilor dumneavoastra.